Olur Da Başınıza Gelirse ...

Hangi  Yana Döneceğimi  Bilmiyorum....Issız bir boşlukta gibi bedenim ne yana dönsem karanlık … sessiz çığlıklar bedenimi sarmış durumda. Düşüncelerimle yalnız bırakılmış bir haldeyim.Kime ne söyleyeceğimi ya da kime ne yapacağımı bilmiyorum .Karamsarlık beni azar azar  kendine çekiyor.Hani böyle bir anda tutmak istediğin bir el ya da dert ortağı arar arar durursun ya , ama böyle biri  çıkmaz karşınıza, işte şuan o durumdayım.Beni bu karanlıktan aydınlığa götürecek şeyler çok aradım bende diğerleri gibi ama anladım ki bu dünya çelişkiler yeri kimin size ne için yardım ettiğini anlayamazsınız ya menfaat ya da bir çıkar ilişkisi yani sizin anlayacağınız yine kendimle baş başayım . Öyle bir zamandayız ki en güvendiğiniz ,sizi çıkarsız sadece siz olarak seven insanların bile öyle olmadığını anlarsınız.Bu duygu sanki sırtınızdan değil de tam kalbinizden göz göre göre bıçaklanmanız  hissi veriyor. “Bu yapmaz” diye düşündünüz insan, “yapar” dediğiniz insandan daha beterini yapıyor.Çünkü dostunuz sizi düşmanınızdan daha iyi tanır ve sizin neye kırılıp neye üzüldüğünüzü  bilen odur ve sizi nerden vuracağını da bilir .İşte sizi yıkan da bu olur .Aslında  tabiri caizse başınızdan kaynar suları boşaltanlarda yanınızda size destek verip arkanızdan dağlarınızı yıkanlardır.O yüzden bu hayata “o çok iyi” “bu hayatta yapmaz” “o benim için her şeyi yapar “ ya da “o çok kötü biri” demeyin.Çünkü bu sözlerin gerçekliğini ancak düştüğünüz zaman anlıyorsunuz .Ve o anda yanınızda kimi bulundurup bulundurmayacağınıza karar veriyorsunuz.O yüzden kimseye körü körüne güvenmeyin .Son olarak şunu da eklemek istiyorum böyle bir durum başınıza gelirse yine de dimdik durmaya çalışın biliyorum çok zor ama toparlanıp kaldığınız yerden devam etmek için bunu yapmak zorundasınız.

                                                Şükran GÜNGÖR

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fırsatları Kovalamak mı? Yoksa Geleni değerlendirmek mi ?

YA UMUTLAR DA BİTERSE...

Belki De Bazı Şeyleri Zamana Bırakmalı İnsan....