Biri Alışveriş Merkezi Mi Dedi..


Hiç durduk yere alışveriş merkezi  dolaşma gibi bir tarzım yok sadece ihtiyacım olduğu zaman çıkmayı tercih edenlerdenim.Çünkü insan karmaşası beni boğuyor ama onlar benim besin kaynağım ben onları izlemeden davranışlarını analiz etmeden yazı yazmam çok zorlaşıyor.Beni yazmaya iten onların davranışları hareketleri sözleri… yani sizin anlayacağınız benim temel taşlarım insanlar.. onlar bana ilham veriyor …Her neyse konu değiştirmekte üstüme yok bu arada.Önceleri bu kadar çok alışveriş merkezinin kalabalık olmasına anlam veremiyordum hadi bende bir deneyeyim dedim ve alışveriş merkezinde kalma surem 20 dakika sonra nefes almak için kendimi dışarıya attım.Acayip yoğun parfüm kokusu ve  benim dayanamadığım kokular.Sonra tekrar girdim ve incelemeye başladım yavaş yavaş o kokular gelmemeye başladı çünkü adapte sürecine girdim.İnsanlara baktıkça ya okul üniformalı ya iş çıkışı uğrayanlar ya da çoluk çocuğuyla gelenler.Jeton o an düştü burası onlar için kaçış yeriydi.Para harcayıp rahatlama diye tabir ettikleri aslında bunu yaparken akıllarındaki her şeyi unutma yöntemiydi.Bu ne kadar doğru bilmiyorum ama onlar bundan zevk alıyordu.Bu arada sanki insanlardan bahsetmiyorum gibi yazmış olabilirim.Ama  bu vakit geçirme yöntemleri bana hiç olumlu gelmedi.Ya tamam sinema ya da yemek  için çıkmanın değişiklik olabileceğini düşünüyorum fakat gereksiz yere saatlerce alışveriş yapmayı hoş karşılamıyorum. Çünkü aileyle vakit geçirmek alışveriş yapmaktan daha sağlıklı ve daha eğlenceli.Ve ileriye dönük muhteşem anıların oluşmasında da etkili ayrıca muhteşem lezzet veriyor insana.Farkındayım yine çok yazdım .Ama yazamadan da geçemedim…

                                                                                            Şükran GÜNGÖR

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fırsatları Kovalamak mı? Yoksa Geleni değerlendirmek mi ?

YA UMUTLAR DA BİTERSE...

Belki De Bazı Şeyleri Zamana Bırakmalı İnsan....