Anın Tadını Çıkarın....

Söylenenler söylendi yazılanlar yazıldı geriye kalan ömrün geri kalanı.Şuan dışarısı yağmurlu bense pencere önünde yağan her yağmur damlasını hayranlıkla izliyorum.Aslında en sevdiğim ikinci mevsim kendinle baş başa kalma fırsatın çok oluyor.Ama en zevkli olanı da kitap ve kahve seremonisi … Muhteşem lezzet veriyor ruhuma.Adeta beni benden ediyor bu his.Her yağan yağmur taneleri ruhuma yağıyor gibi.Beni yeniden canlandırıyor.Sonra farkında olmadan kitap okumayı bırakıp kaçışan insanlara gözüm takılıyor.Ve bu duruma istemsiz tebessüm ediyorum çünkü kaçmak onları ıslanmaktan alıkoymayacak ki.Neden bu fırsattan yararlanmıyorlar , o muhteşem yağmurun sesine kulak vermiyorlar.Anın tadını çıkarmayı arka plana bırakmak sonradan pişmanlık getirmiyor mu … Çoğu şeyi  böyle yaparak harcatmıyor muyuz … Hiçbir şeyi zamanında yapmamak bizi yıprattığı için bu kadar karamsarlaşmıyor muyuz… Biliyorum çok fazla sorular sorduğumu fakat gerçekler bundan ibaret değil mi.Küçük mutlulardır büyük mutluluklara kapı aralayan ve yol gösteren .O yüzden küçük mutlulukları göz ardı etmeyin.Mesela yağmuru izleyin… yağmurda yürüyün ve gökyüzünü  izleyin..bırakın sizin hakkınızda konuşacak insanları düşünmeyi anın tadını çıkarın…
                                    Şükran GÜNGÖR

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fırsatları Kovalamak mı? Yoksa Geleni değerlendirmek mi ?

YA UMUTLAR DA BİTERSE...

Belki De Bazı Şeyleri Zamana Bırakmalı İnsan....