Belki De Bazı Şeyleri Zamana Bırakmalı İnsan....

Satırlar dolusu yazacak cümlelerim,bir ağız dolusu söyleyemediğim kelimeler taşıyorum yüreğimde.Başıma her gelen şey sonrasında bu dünya bana daha ne öğretecek ve devamında  hep, bir daha başıma gelecek şeylere bu kadar şaşırmayacağım diye sonlandırıyorum cümlelerimi.Fakat yaşadıkça ,yaş ilerledikçe daha çok şey gördüm ve hepsine bir öncekiden daha çok şaşırdım.Açıkçası bu beni ürküttü.Hayatım boyunca hep çok şeye sahip olmayı değil az şeye ihtiyaç duymayı istemişimdir.Az insan ,öz insan barındırmaya çalıştım yaşamımda.Her zaman haklının  yanında olmaya çalıştım.Yaşadıklarım beni kocaman insan yaptı .İyi dediğim insanların öyle olmadığını aynı şekilde kötü diye düşündüğüm insanlarında öyle olmadığını gördüm.Ama başıma gelen musibetler bana at gözlüğümün çıkmasında çok yararı oldu .Artık her şeye geniş açıdan bakıyorum.Bu dünyadaki insanlar bana çok şey öğretti.Mesela körü körüne  birine kapılmayı bıraktım.İnsanları dinlemeyi öğrendim ve hiç bir şeye tek taraflı bakmamayı,yargılamadan düşünmemi sağladılar bana.Çok yıprandım,çok yıprattılar ama buna rağmen hiçbir zaman ümidimin hayallerimin yok olmasına izin vermedim.Hayallerimin kolu kanadı kırıldığında tekrar onarıp yoluma devam ettim.Bu dünya da iyi insanlarda var düşüncesi beni her defasında ayağa kaldırdı.Ve beni iyi bir insan olmaktan uzaklaştırmadı.Yani velhasıl kelam  ömür uzun değil üzülmeye değmeyen insanları kapı ardında bırakın ve iyi bir insan olarak yaşamaya çalışın.

                                     Şükran GÜNGÖR

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fırsatları Kovalamak mı? Yoksa Geleni değerlendirmek mi ?

YA UMUTLAR DA BİTERSE...