KAYBETMEK Mİ...

Yine aklım uzaklara daldı gibi vay büyüdüm galiba, yıkık dökük de olsa yaşanmışlıklarımla baş başa kaldım tekrar.Düşüncelerimin diyarında tekrar turluyor vaziyette buluyorum her defasında kendimi.Bazen çıkmaz da bazen de yakında düzelecek diyerek kendimi tekrar avutuyorum.Yaşama bağlayacak nedenleri düşündüğümde tekrar silkeliyorum kendimi.Çünkü ne kadar da zor olsa her zorlukta bir kolaylık vardır düşüncesi  beni gerçekten umutlandırıyor.Sonra diyorum ki zorluk her zaman olur eğer zorluk olmasa kolaylığın kıymeti hiçbir zaman bilinmezdi.Aslında kendinizi zaferlerinizle değil hatalarınızla tanırsınız .İnsanların kaybettikleri büyümelerine yardımcı olur ve tekrar ayağa kalkmalıyım,başarmalıyım dedirten yine  kaybettikleridir.Bu açıdan düşünürsek kaybetmek belki de o kadar da kötü bir şey değildir kim bilebilir... 
                                Şükran GÜNGÖR

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fırsatları Kovalamak mı? Yoksa Geleni değerlendirmek mi ?

YA UMUTLAR DA BİTERSE...

Belki De Bazı Şeyleri Zamana Bırakmalı İnsan....