FRANSA DA PATLAMA...

Aslında yazıp yazmamakta kararsızdım fakat şu an ki  durum konusunda birkaç söyleyeceğim şeyler var.Dünya da yaşanan terör olaylarına körleşen kesimden olmak istemiyorum.Şuan gündemde olan Fransız da yaşanan terör olayı ve sonrasında hayatını kaybeden insanlar.Aslında benim sinirime dokunan bu tür terör olayları Avrupa ya da Amerika da olduğu zaman herkes de ayaklanma,kınama ve lanetlemenin ardı arkası kesilmiyor .Fakat böyle terör saldırıları Müslüman topraklarında olduğu zaman ne bir kınama ne de basında terörü gerçekten lanetleyen bir yazı  nerdeyse yok denecek kadar.Hiç uzak bir tarihe gitmiyorum bundan yaklaşık bir ay önce Türkiye’nin başkentinde büyük bir patlama oldu ve birçok kişi can verdi.Ve Türkiye de saldırı olduğu zaman  Milli İstihbarat Teşkilatını suçlayanlar Fransa da yaşanan  toplam altı saldırıyı" nasıl oluyor  bunu Fransa’nın İstihbaratı bilmiyor mu ?" sorusunu sormaktan çekiniyorlar.Hatta bu terör olaylarını suçlusunu İktidar da olan hükümet  olduğunu dahi iddia ettiler.Hem yerel hem de çoğu yurt dışı gazeteleri bu olaylara uzunca yer verdiler.Aslında yabancı gazetelerin yüzde yüz  suçu olduğunu düşünmüyorum çünkü kendi milletini aşağılara çeken bizim, gazeteci kimliğine bürünmüş vatan hainleridir.Buradan bütün gazetecileri kast ederek söylemiyorum. Yine ne tesadüftür ki Türkiye de G20 düzenleniyor.Olayları tabi ki  Türkiye’ye bağlamak istemiyorum fakat Filistin,Suriye,Mısır ve Lübnan da yaşanan olaylara körleşmeyi hazmedemiyorum. Bu yazımdan kesinlikle acımasızca,haksızca katledilen insanlara üzülmediğim sonucuna varılmasın sadece tekrar söylüyorum neden Avrupa ya da Amerika da bu durumlar olduğunda bütün dünya ayaklanıyor da Müslüman ülkelerinde hunharca katledilen Müslümanlara sağırlaşıp körleşiyor dünya.Hatta o kadar uzağa gitmeyelim Türkiye’deki  bazı vicdansız gazeteciler dahi zulmedilene  değil de zulmedene destek çıkıyor bence bu çok aşağılıkça.Neden bu durum gelişmekte olan ülkelerde olunca kulak arkası edilip gelişmiş ülkede göğüs  geriliyor.Sadece bu durum beni benden ediyor. Ya ne zaman bu kadar haysiyetsiz olduk.Kocaman dünyaya neden bu kadar az insanı sığdıramadık neden hep daha çoğunu istedik daha da çoğaltmak isterken ne zaman insanlığımızı kaybettik.Gerçekten şuan o kadar doluyum ki kelimeleri cümlelerle dönüştürmekte sıkıntı çekiyorum.Bu insanlık nereye gidiyor…
                                                               Şükran GÜNGÖR

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fırsatları Kovalamak mı? Yoksa Geleni değerlendirmek mi ?

YA UMUTLAR DA BİTERSE...

Belki De Bazı Şeyleri Zamana Bırakmalı İnsan....