Kendine Dön !

Uzun zamandır ellerim kelimeleri yazmakta biçare nedenini bende bilmiyorum herhalde dünyayla çok fazla içli dışlı olduk maalesef kendimize vakit ayırmakta dahi güçlük çeker haldeyiz yani velhasıl kelam bilmiyorum neden yazamadığımı ama şuan kelimeleri cümlelere dönüştürmekte bir hayli zorlanıyorum ne yazsam nereden başlasam ne anlatsam neyi anlatsam diye düşünüyorum.Neyse yine çok uzattım.Konuya ucundan kıyısından başlayayım artık.Uzun zamandır insan gözlemekle meşgulüm ve insanlar çoğunda aynı şey Şükürsüzlük.... Sabırsızlık.... İnsanoğlu çok tuhaf , nimetler içerisindeyken şükür içerisinde fakat nimetler ondan alınınca şükür etmekte zorlanır vaziyette .Halbuki şükür her iki durumda da olması gerekmiyor mu varken şükür yokken ...
Yine her şey de  sabırsız davranıyoruz.Musibet yokken şükür içerisindeyiz musibetler başladığı zaman aynı şekilde şükür etmeyi bilmiyor hatta şükretmeyi ihmal ediyoruz.Biz insanoğlu ne kadar da körüz her zaman bizden dünyavi olarak üstün olanları  seyre dalıyor daha çok istiyoruz fakat bizden dünyavi olarak düşük olanlara bakıp şükretmiyoruz. Musibetler karşısında sabretmiyor altında bir şeyler arıyoruz .Peygamberler,ilmiyle amel eden evliyalar,sahabeler başlarında devamlı musibetler olan insanlardı ve bizim başımıza gelen musibetlerin katbekatı ... Biz o yok bu yok diye vakit öldürüyor ha bir de dünya malını artırmanın yollarını arıyoruz.Fakat kendimize dönüp baktığımızda ne kadar gereksiz bir telaş içerisinde olduğumuzu anlayacağız işte diyorum ya kendimize baktığımızda.... o boy aynalarında asıl benliğimizi gördüğümüzde her şey rayına oturacak.Ben neden bu dünyaya geldim? sorusunu kendimize sorduğumuzda asıl benliğimize kapı açacağız.O zaman inanın hayat daha bir çekilir olacak ve bu kadar keder ettiğimiz, telaşlanmamıza sebep olan şeyler az da olasa ortadan kalkacak.Uzun lafın kısası ömür bizim tahmin ettiğimiz kadar uzun değil ...


                                                                                       Şükran Güngör

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Fırsatları Kovalamak mı? Yoksa Geleni değerlendirmek mi ?

YA UMUTLAR DA BİTERSE...

Belki De Bazı Şeyleri Zamana Bırakmalı İnsan....